настанот „Здрави навики за здрав срцев ритам“

Гостување на М-р Марија Кочовска и М-р Катерина Шамбевска, уредници на sezahrana.mk на ТВ Сител

Да го подобриме здравјето и да им ставиме крај на срцевите заболувања, високиот крвен притисок, артериосклерозата, покачениот холестерол, триглицеридите… Тоа се дел од целите на настанот „Здрави навики за здрав срцев ритам“ кој беше најавен во утринската емисија „Ја сакам Македонија“ на ТВ Сител.

Германски напиток кој ги прочистува крвните садови и го штити срцето

Како најава на настанот „Здрави навики за здрав срцев ритам“ кој ќе се одржи во понеделник на 27.03.2017 година, од 18:00 часот во Малата салата на Центарот за култура во Битола, ви претставиме традиционален германски рецепт за напиток кој помага за прочистување на крвните садови. Влезот за настанот е бесплатен, а вашето присуство може да го најавите на 075 861 907.

Здрави бомбици со тиква, овес и мак без шеќер

Постојано се трудиме да креираме нови и здрави рецепти за десерти, кои многу ги обожаваме. Токму во една прилика кога на гости ни се најавија мали пријателчиња кои обожаваат благо, решивме да направиме нешто здрави и да ги почестиме. Така се роди идејата за овој рецепт за здрави бомбици со тиква, овес и мак кои се прават без шеќер.

рецепт за грчка салата

Традиционален рецепт за популарната грчка салата

Една од попознатите свежи салати кои изобилуваат со зеленчук е популарната грчка салата. Често се наоѓа на менито на рестораните, а воопшто не е тешко да се направи. Со оглед на тоа што рецептот е карактеристичен за нашиот јужен сосед, сите намирници ни се лесно достапни.

намалување на вишокот килограми

Брокулата може да ви помогне за намалување на вишокот килограми

За брокулата се знае дека е една од најздравите храни која позитивно влијае за превенција на канцер, но новите јапонски истражувања покажуваат дека таа го помага за намалување на вишокот килограми. Поточно, за ова дејство на брокулата допринесува сулфорафанот, состојка која брокулата ја содржи во голема количина.

Оброк салата од ориз и варено месо 1

Оброк салата од ориз и варено месо

Ако не знаете што да јадете, а сепак не сакате тоа да биде манџа, оваа салата од ориз може да биде баш целосен оброк. Се подготвува брзо и лесно. Можете да ја служите топла или ладна, како предјадење или прилог за ручек, а може да ја искористите и како што спомнавме претходно, како оброк.

Научете како да одгледате малини 1

Научете како да одгледате малини

Малините се многу вкусно и здраво овошје, а ние ќе се обидеме да ве научиме да ги одгледате сами во својот двор или бавча. Нив можете да ги употребувате во бесконечно многу комбинации, а ништо не се менува драстично и откако ќе ги замрзнете. На кратко, да се јаде малини е супер, а да се одгледуваат е лесно.

Турски пити од тенки кори со фил од спанаќ и сирење 1

Турски пити од тенки кори со фил од спанаќ и сирење

Како идеја за појадок се баш супер! Кога ќе ги погледнете малите турски пити може да ви делуваат дека малку се тешки за подготовка, но всушност тука е задоволството. А ви припремивме и фотографија со упатство за тоа да е лесно.

4 лесни совети за успешна детоксикација

Многумина сметаат дека чистењето на организмот од токсините е процес на изгладнување, но ве уверуваме дека тоа не е така. Тоа е шанса да јадете здрава, непреработена храна, да уживате во природните намирници и на тој начин да го вратите телото во рамнотежа. Следете ги овие 4 совети и направете успешна детоксикација на органинизмот.

Чоколаден мус со SLC Meal Replacement 1

Чоколаден мус со SLC Meal Replacement од чоколадо – хранлив заменски оброк

Избирањето на состојките кои ги внесуваме во нашиот организам отсекогаш било важно. За да може телото да функционира нормално и да троши енергија, треба и да ја внеси. Бидејќи здравата, природна и урамнотежена исхрана е услов за добро здравје и виталност, ви предлагаме да го пробате рецептот на нашите пријатели SlimLine Club, за чоколаден мус со SLC Meal Replacement шејк од чоколадо кој како заменски оброк ќе биде добредојден на вашиот организам.

медитеранска исхрана кисело млеко

Медитеранска исхрана за долг живот: 8 намирници кои ја прават една од најдобрите

Нутриционистите препорачуваат медитеранска исхрана за долг живот. За разлика од некои други типови на здрава исхрана, оваа исхрана е истовремено здрава и исклучително вкусна. Еве кои се главните намирници кои ја прават медитеранската исхрана една од најдобрите.

сос за скара

Домашен сос за скара и маринирање на месо – BBQ сос

Сосот за скара особено е популарен во Америка, но во последно време и кај нас почесто може да се најде на рафтовите во маркетите. Тој може да се користи како додаток во јадењата, за маринирање на месото, за декорација или прелив за месо кое е подготвено на скара или печено. Овој сос за скара најдобро се комбинира со свинско месо, пилешко или телешки ребра.

американски варени гевреци

Американски варени ѓевреци

Често ги гледаме по филмовите, а сега ќе може да ги дегустираме американските варени ѓевреци. Малку се поразлични од нашите варени ѓевреци, но секако се вкусни и може да се користат за сендвичи или да ги намачкате со мармалад или друг солен намаз.