Приоритетни навики како да го одржите здравјето на цревата.

Приоритетни навики како да го одржите здравјето на цревата

Одржувањето на здравјето на цревата и системот за варење, не е толку едноставна задача како што изгледа. Доколку редовно консумирате пробиотици, а продолжите да пушите и пиете алкохол, нема да постигнете многу, бидејќи не постои магична формула која ќе ви помогне повеќе од постојана примена на здрави навики.

За подобро здравје на цревата, применувајте ги следните совети:

Јадете неколку оброци дневно

Прегледнувањето не е добро ниту за метаболизмот, ниту за одржувањето на телесната тежина, а уште помалку за здравјето на цревата. Обезбедете си неколку помали оброци во текот на денот, а помеѓу нив пијте доволно течности.

Приоритетна храна нека ви биде свежата и растителната храна

Тоа значи основата на вашата исхрана да ја сочинуваат, овошјето, зеленчукот, оревестите плодови и мешунките. Секој ваш оброк треба да содржи некоја од овие намирници.

Јадете храна богата со пробиотици

Секојдневно консумирајте јогурт и кефир, а најлесно ќе ги најдете по нивната ознака на која пишува дека производот содржи пробиотици или живи/активни култури.

Растителните влакна се многу важни

Што повеќе растителни влакна сте внесиле, толку е подобро за вашето здравје, а посебно за системот за варење. Нив ги има најмногу во свежата храна, а добро е да ги внесувате барем 25 – 28 грама на ден.

Намалете го внесот на шеќери

Рафинираните шеќери го подигнуваат нивото на киселост во организмот, што го поттикнува да произведува поголеми количини на жолчка, а некои бактерии се хранат токму со нив. На тој начин, лесно може да се постигне нерамнотежа помеѓу корисните и „лошите“ бактерии во организмот.

Приоритетни навики како да го одржите здравјето на цревата

Опуштете се

Стресот е еден од главните виновници и причина за проблеми со варењето, па затоа, доколку сакате да имате здрави црева мора да се посветите малку повече на себе и секојдневно да си овозможувате опуштање на телото и умот.

Спијте најмалку 7-8 часа

Спиењето, освен што ги регулира хормоните, исто така придонесува за чувство на ситост, задоволство и подобар имунитет, кој и тоа како е потребен на денешно време.

Сподели: