Променливото расположение може да се контролира со правилен избор на храна.

Променливото расположение може да се контролира со правилен избор на храна

Кај секој од нас може да се јави променливо расположение од различна природа на причините. Денешниот активен животен стил и многубројните трки со времето и можностите доведуваат до чести и брзи промени на расположението кои се јавуваат од различни причини, како што се стрес, притисок, ПМС или менопауза и многу други, а добрата вест е што можете да го контролирате со мудар избор храна. 

Вашето мени треба да содржи поголема количина од храната која го подобрува расположението. А, која е таа храна?

Храната која овозможува подобро расположние содржи серотонин, кој уште се нарекува хормон на среќа и помага во контролата на „непосакуваните“ чувства. Кога и да почувствувате дека можете да „западнете“ во таква состојба посегнете по пилешко или мисиркино месо, житарици, авокадо или банани. Секако дека може да ви помогне и храната богата со протеини, како што е риба или млечни производи. Тоа е одлична храна која ќе ви даде енергија и е корисна како појадок или доколку имате напорен ден на работа, состаноци преку денот и слично.

Променливото расположение може да се контролира со правилен избор на храна

Прескокнувањето на оброците може само да ја влоши состојбата, бидејќи така се зголемува стресот и анксиозноста, а посебно ако имате ден полн со обврски. За да спречите чести промени на расположението јадете овошки, јаткасти плодови, морков или протеински плочки, а избегнувајте висококалорични грицки полни со шеќери.

Кога станува збор за калциум кој исто така помага во контролирањето на расположението, може да изберете млеко, јогурт и сирење. Друга корисна храна е лососот, кој покрај другите здрави состојки содржи магнезиум, омега 3 масни киселини и витамин Б6, кои се важни за „подигнување’ на расположението.

Соја, соиното млеко и тофу обезбедуваат оптимално ниво на шеќерот во крвта и спречуваат нагли промени. Богати се со калциум, витамини од Б групата, омега 3 и многу други нутриенти. Зелените листести зеленчуци се полни со Б витамини, кои се клучни за произведувањето на неуротрансмитерите, како што е серотонинот. А, покрај другото, помагаат во подобрување на меморијата, расположението и енергијата.

Сподели: