недостаток на јаглени хидрати

4 симптоми кои укажуваат дека имате недостаток на јаглени хидрати

Во денешниот свет, многу често јаглените хидрати се сметаат за непријатели. Меѓутоа, тоа е далеку од вистината. Протеините и здравите масти треба да бидат во рамнотежа со јаглените хидрати, а отфрлањето на јагленохидратите од исхраната може да доведе да не ја добивате потребната енергија за да може да го одржите физичкото здравје и менталната активност. Ако сте на режим на исхрана и забележите некој од следните симптоми, можеби тоа е знак дека имате недостаток на јаглени хидрати. 

Цело време сте многу уморни

Спрема зборовите на Ешли Рајт, нутриционист од здравствената установа Orladno Health, ако немате доволно енергија и сила, можеби ви е потребно да го зголемете внесот на јаглени хидрати. Јаглените хидрати се главен извор на енергија на организмот и тие први се трошат. Елиминирањето на премногу јаглени хидрати од исхраната може да доведат до летаргија и исцрпеност.

недостаток на јагленихидрати

Лошо варење на храната

„Кога елиминирате премногу јаглени хидрати, на вашиот организам му недостасуваат важни извори на растителни влакна во исхраната“, кажува Рајт. Тука спаѓаат свежото овошје, мешунките и житарките во цело зрно. Растителните влакна се од суштинско значење за добро варење, контролирање на шеќерот во крвта и холестеролот. Ако имате проблем со стомакот и имате проблем со варењето на храната, размислете за зголемување на внесот на здрави јаглени хидрати, богати со растителни влакна. Сигурно сакате да ги намалите килограмите и затоа ги избегнувате јагленохидратите. Но, може да се слабее и со соодветен внес на јаглени хидрати преку балансирани оброци. Притоа, најважно е да внимавате на појадокот кој треба да биде балансиран. Ако немате многу време за подготовка и често сте во брзање, имаме добар предлог за вас. Наутро може да си направите оброк со SLC Meal Replacement, кој ги има во три различни вкусови: ванила, чоколадо и јагода. Овој оброк овозможува избалансиран внес на хранливи материи (протеини, јагенихидрати, витамини и минерали). Покрај тоа има неколку придобивки: контролоиран оброк од 200 калории, подршка на имуниот систем, намален внес на храна (намалена желба за брза храна), намалување на апетитот, постигнување на нормалната телесна тежина, здрав дигестивен систем, повеќе енергија, низок гликемиски индекс. Ние го користиме за подготовка на смуди и различни рецепти, како на пример:

За повеќе информации и нарачки кликнете тука или јавете се на 078 215 929. Исто така може да ја искористите и можноста за бесплатно да учествувате на кариерна обука,  која ќе се одржи на 17-ти Мај во просториите на Slim Line Club. Дојдете и поведете ги вашите пријатели. Ќе се дружите и ќе имате прилика да ги пробате вкусните шејкови, чајот и кафето.

Многу сте гладни

Добро балансираниот оброк, подразбира јаглени хидрати, протеини и здрави извори на масти. Може да ви помогне да бидете сити и задоволни, како и да не бидете гладни измеѓу оброците. Дали чувствувате глад после ужина без јагленихидрати? Ако вашиот одговор е позитивен пробајте за ужина да внесете јагленихидрати и протеини, како што е јаболко со природен путер од кикирики. Ќе забележите дека оваа комбинација ќе ве направи сити помеѓу оброците.

Имате ниско ниво на шеќер во крвта

Дали чувствувате тресење, вртоглавица и болки во главата? Кога не јадете јаглени хидрати, сте изложени на ризик од пад на нивото на шеќер во крвта во текот на денот. Постојаното внесување на здрави јагленихидрати со секој оброк е од клучно значење за стабилност на шеќерот во крвта.

Ви предлагаме да прочитате: Дали јаглените хидрати се причина за дебелеење?

Сподели: