7 најздрави видови на риба според нутриционистите 1

7 најздрави видови на риба според нутриционистите

Збогатете ја вашата трпеза со риби, тие изобилуваат со корисни аминокиселини. Нутриционистичките совети секогаш ја вклучуваат рибата како дел од неделното мени, па ајде да дознаеме кои се сметаат за најздрави видови на риба и да пробаме да ги вклучиме во исхраната што повеќе.

Како важно својство кое ја истакнува рибата како намирница која често пати се смета за поздрава од свинското, телешкото и останатото месо, е тоа што во својот состав ги содржи значајните омега 3 масни киселини. Тие се добри масти кои го снижуваат нивото на холестерол, ја намалуваат укоченоста во зглобовите, го подобруваат расположението и помагаат при Алцхајмерова болест и деменција. Во рибите ги има во поголеми количини, па затоа се корисни за често да се најдат на секојдневното мени.

Во случај да сакате да го снабдите организмот со доволни количини на омега 3 масни киселини имаме и друга алтернатива. Од Фила можете да избирате и да купите и од нивната онлајн продавница или поголемите маркети, различни квалитетни масла кои се богати со омега3/6 и тоа ладно цедено масло од семки од тиква, ладно цедено масло од црно семеладно цедено масло од кајсијаладно цедено масло од ленено семе итн. На овој начин, исто така ќе го снабдите организмот со корисни материи за добро здравје.

Може да ве интересира: Риба за долговечност и добро расположение.

7 најздрави видови на риба според нутриционистите 2

Лосос

Лососот содржи ниско ниво на жива, а многу омега 3 масни киселини. Посебно се препорачува за деца, бидејќи влијае поволно на развојот на мозокот.

Туна

Претставува одличен извор на омега 3 масти. Баш како и лососот, и туната содржи материи кои го поттикнуваат развојот и во чуваат здравјето на мозокот.

Скуша

Со оглед на тоа дека спаѓа во масни риби, не е ни чудно што содржи доста омега 3 масни киселини. Исто така, се смета дека оваа риба содржи најмал процент на жива.

Сардини

Независно дали ќе ги припремате сами или ќе ги јадете од конзерва, сардините се добар избор. И овој вид на риба е богат со омега 3.

Харинга

Харингата го поттикнува развојот на мускулите. Покрај здравиот состав на масни киселини, содржи и аминокиселини кои им се потребни на мускулите.

Сом

Можеби нема доволно маснотии како лососот, туната, скушата и останатите масни риби, но сомот има доволно омега 3 масни киселини, за да може да биде вбројан во оваа листа.

Бакалар

Изберете го својот омилен начин на припрема и уживајте во богатството од здрави масти и аминокиселини.

Ви препорачуваме да прочитате: Топ 5 совети кои треба да ги знаете при купување на свежа риба.

Сподели: