Спирулината е супер храна за опоравување при и пост-Ковид  – ја зајакнува крвта и го намалува заморот

Спирулината е супер храна за опоравување при и пост-Ковид  – ја зајакнува крвта и го намалува заморот

Се нарекува супер храна за опоравување при и пост-Ковид и тоа со право! Оние што ја користат спирулината во исхраната знаат за нејзините придобивки: ја зајакнува крвта, го намалува заморот, ја зголемува енергија, го зајакнува имунитетот, помага при проблеми со варење на храната, го подмладува организмот и го успорува процесот на стареење… и не само тоа! Ако сте имале или сте прележале Ковид и сѐ уште не се чувствувате енергично, имате проблеми со слабо железо, ви препорачуваме да ја вклучите спирулината во исхрана. Еве зошто:

хранливи извори на Б2 витамин

Хранливи извори богати со Б2 витамин – корисен за цел организам

Б2 витаминот или познат уште како рибофлавин, е значен витамин кој има улога на антиоксиданс во организмот. Jа зголемува енергијата, помага за здрав метаболизам и го штити телото од штетните слободни радикали. Бактериите во цревата можат да го произведат во мали количини, но тоа не доволно за да се задоволат хранливите потреби. Бидејќи им помага на многу ензими низ целото тело, неговиот недостаток може да доведе до здравствени проблеми, па ви припремивме листа со намирници кои се хранливи извори богати со него и ја споделуваме заедно со уште неколку корисни информации во подолниот текст.

Лино Фрутолино био кашички во практично „пауч“ пакување

Новитет кој веќе ги освојува родителите: Лино Фрутолино БИО кашички во практично „пауч“ пакување

Готовите кашички на Лино се безбеден избор за оброк дома, но и одлично решение за квалитетна ужинка надвор од домот. Новите Лино Фрутолино БИО кашички го комбинираат најдоброто од двата света во четири неодоливи вкусови во практично „пауч“ пакување.

6 намирници кои треба да ги консумирате пред тренинг

Храната пред тренинг треба да го подготви вашето тело за напорната физичка активност. Конкретно, потребна ви е храна која ќе ви ги наполни „батериите” за да го издржите напорот. Тоа значи дека не смеете да консумирате намирници кои го оптоваруваат телото и предизвикуваат проблеми со варењето. Ви издвојуваме 6 намирници кои треба да ги консумирате пред тренинг за да постигнете подобри фитнес резултати.

маслиново масло

Маслиново масло на гладно – 8 придобивки за здравјето

Сигурни сме дека сте слушнале за хранливите и лековитите својства на маслиновото масло. Но, дали знаете кое масло го препорачуваат нутриционистите, како вреден дел од секојдневната исхрана? – Тоа е ладно цеденото или девствено маслиново масло. Богато е со витамини, масни киселини и други состојки кои се неопходни за нашето тело да функционира нормално.

заштита на кожата од сончевите зраци

Намирници кои ја штитат кожата од сончевите зраци

Заштитата на кожата од сончевите зраци започнува од чинијата! Koзметичките препарати, би штителе многу подобро, ако ја заштитиме кожата од внатре, односно ако се погрижиме да имаме правилна и балансирана исхрана. Како да знаеме што да направиме? Што значи ова? – Правилната исхрана ја штити нашата кожа од слободните радикали кои што ги уништуваат колагенот и еластинот – најважните компоненти на здрава кожа. Покрај бројните кремови и лосиони со UV фактор, ви предлагаме почесто да консумирате и некои намирници кои ефикасно ја штитат кожата од сончевите зраци.

Јогурт и кисело млеко за подобар метаболизам, расположение и здрав имун систем

Секој ден го започнуваш со јогурт или кисело млеко? Те освежуваат и ти даваат енергија? – Се сметаат за супер храна и тоа со право! Идеални се за појадок или вечера, а совршено се вклопуваат во различните сосови за салати. Неодамна на подарок добивме кисело млечни производи од Млекара Тетово, а тоа ни беше мотивација за нашето ново истражување. Јогуртот и киселото млеко, претставуваат балансиран извор на протеини, масти, јаглени хидрати, витамини и минерали. Благодарение на тоа нудат бројни придобивки за здравјето, а еве што велат најновите истражувања на оваа тема!

храна за подобра функција на тироидната жлезда 1

5 намирници за подобра функција на тироидната жлезда

Имате потешкотии со работата на штитната жлезда? Не знаете што да преземете? – Започнете од исхраната. Постојат намирници кои може да помогнат за подобра функција на тироидната жлезда. Па, ако имате хипотироидизам, еве кои 5 намирници треба да ги вметнете во исхраната.

намирници за здрава и убава кожа 1

Топ 5 намирници за здрава и убава кожа

Сакате здрава и убава кожа? – Обрнете внимание на храната и пијалоците кои ги внесувате. Зошто? – Затоа што токму од исхраната зависи и здравјето на кожата. Постојат одредени намирници кои позитивно делуваат на кожата и ја прават сјајна и нежна. Единствено што треба да направите е да станат дел од вашата исхрана.

имунитет кај децата 1

8 намирници за силен имунитет кај децата

На секој родител му е важно здравјето на неговото дете. А бидејќи, за постигнување и одржување на силен имунитет кај децата, важна улога игра исхраната, односно изборот на храна која го подобрува нивното здравје, направивме истражување поврзано токму со тоа. Ако не знаете што да им дадете за појадок или вечера, а тоа да биде нешто здраво и вкусно, еве кои 8 намирници може да бидат од корист.

Макало од лук и лут буковец – комбинација за силно здравје

Речиси и да нема човек кој не знае дека лукот има голем број на здравствени придобивки. Истото е и со лутата пиперка. А, кога овие две намирници ќе се спојат, силно здравје е загарантиран резултат. Како да ги искомбинирате за максимално уживање, освен искористување на бенефитите? – Макало од лук и лут буковец е вистинскиот избор!

Здравствени придобивки од ферментираната храна

Кисела зелка, јогурт, кефир, кисели краставички, се само дел од намирниците кои се добиваат со ферментација. Здравствените придобивки од ферментираната храна се многубројни. Па, ви откриваме зошто овие намирници се толку здрави и треба да се консумираат почесто.

N-Acetyl Cysteine 1

N-Acetyl Cysteine – ги намалува симптомите на респираторни инфекции

Ве мачат респираторни инфекции, синуситис или воспаление на ушите? – N-Acetyl Cysteine е вистинската помош! Оваа аминокиселина ги ублажува симптомите на инфекциите на респираторниот тракт и помага при нивен третман. А, зошто е тоа така, дознајте од текстот кој го подготвивме после нашето истражување.

глутатион 1

Глутатион – моќен антиоксиданс за заштита на организмот

Постојано слушаме за антиоксидансите и нивната важност во заштита на нашето здравје и целиот органиизам. Антиоксиданси има многу и сите имаат единствена цел – заштита од оксидативен стрес. Секој од нив има подеднакво значење во борбата со слободните радикали, а еден од нив е и моќниот глутатион.

ловоров лист 1

Ловоров лист против кандида, дијабетес, настинки

Го употребуваме како зачин во многу рецепти затоа што има карактеристичен мирис и на јадењата им дава посебен вкус. Незаменливиот ловоров лист има и голем број на здравствени придобивки. Затоа, ставајте го во омилените супи, сосови или варива што почесто.