astaksantin 1

4 намирници за силен имунитет

Храната може да биде и отров и лек. Од неа во голема мера зависи целокупното наше здравје. Со нејзина помош може во значителна мера да го подобриме нашиот имунитет и да се одбраниме од разни патогени бактерии, вируси, габи и токсични агенси. Во продолжение дознајте со кои намирници може да да си обезбедите силен имунитет и оваа зима да уживате без здодевните грипови и настинки.

Што е инулин и зошто е добар за здравјето?

Ако сте имале можност да купите некој млечен производ, пример јогурт и сте прочитале на етикетата „со инулин“, дали некогаш сте се запрашале за што всушност станува збор? Што е инулин? Време е да ве запознаеме подобро со придобивките од консумацијата на инулин. Спречува појава на запек, го олеснува варењето на храната, ја подобрува апсопцијата на калциум, го поттикнува растот и развојот на корисните бактерии во цревата…

Што е олигофруктоза, каде ја има и за што е корисна 1

Што е олигофруктоза, каде ја има и за што е корисна?

Олигофруктоза е форма на растителни влакна кои се среќаваат во зеленчукот, овошјето и другите видови на растенија. Исто така е достапна и во форма на додатоци за исхрана. Спаѓа во групата на пребиотици, кои служат како храна за „пријателските“ или корисните бактерии во цревата. Овие растителни влакна се растворливи во вода, па доколку јадете поголеми количини на растителна храна, како што се овошјето и зеленчукот, нема да имате дигестивни проблеми, напротив, ќе имате корист од олигофруктозата.

Нутритивна вредност и здравствени придобивки од смоквите

Нутритивна вредност и здравствени придобивки од смоквите

Вкусни и здрави! Смоквите изобилуваат со здрави растителни влакна, витамини и минерали. Нивната употреба за лековити цели има навистина долга историја. Во продолжение ви откриваме нешто повеќе за нутритивната вредност и здравствените придобивки од смоквите.

здравствени придобивки од фстаците

8 здравствени придобивки од фстаците

Фстаците на многумина им се едни од омилените грицки. Тие се одлична занимација додека гледаме телевизија, а се совршено мезе и за со пиво. Кога би ги знаеле здравствените придобивки од фстаците, сигурни сме дека почесто ќе ги консумирате. 

imunitet na priroden nacin 1

Како да се постигне силен имунитет на природен начин?

За една личност да биде во топ форма, здрава, силна, весела, енергична и максимално продуктивна, мора да води грижа за својот дух и тело. Нашето тело е како храм, ако добро го негуваме, добро ќе ни врати. Соодветно на тоа, доброто здравје е знак на нега која се постигнува со секојдневна грижа, посветеност и свесност за себе. За здрав и отпорен организам, неопходно е нашето тело да има силен имунитет!

Сок од морков и краставица против опаѓање на косата

Сок од морков и краставица против опаѓање на косата

Опаѓањето на косата и ќелавоста се јавуваат најчесто кај машката популација, особено после третата деценија од животот. Иако, овој естетски проблем се поврзува со генетската предиспозиција и некои други фактори, постојат неколку превентивни мерки со кои може да се намали и спречи прекумерното опаѓање на косата. Меѓу алтернативните третмани се природните сокови кои може да ви помогнат за намалување на опаѓањето на косата.

селенот е минерал на долговечноста

Селенот е минерал на долговечноста

Селенот е есенцијален минерал што се наоѓа во многу мали количества во организмот. Тој е од особено значење затоа што го зголемува имунитетот, има улога на антиоксиданс и се бори против оштетувањето и воспаленијата предизвикани од штетните радикали. Освен тоа, игра и клучна улога во одржувањето на здравиот метаболизам. Во комбинација со витаминот Е, витаминот Ц и бета каротен, придонесува за намалување на нивото на лошиот холестерол. Претставува дел од антиоксидантните ензими кои ги штитат клетките од оштетување, нивно стареење и смрт. Затоа, со право се нарекува минерал на долговечноста!

omega-3

Зошто Omega-3 се нарекуваат масти кои живот значат?

Инспирирани од посетата на Симпозиумот на тема Омега-3 и CoQ10 – моќни додатоци за кардиометаболна протекција, во организација на Здружението на интернисти и Тримекс, решивме да ве запознаеме подетално со улогата и изворите на Омега-3. Насекаде се пишува за значењето и придобивките на нашето тело од екстремно важните Омега-3 масни киселини, па време е да дознаеме повеќе за нив!

mandarini 1

6 причини зошто да јадете мандарини секој ден

Мандарините се богати со витамин Ц, го подигнуваат имунитетот и го штитат телото од настинка и грип, помагаат во одржувањето на витка линија и се многу вкусни.  Има многу причини зошто да јадете мандарини, а еве само еден мал дел од нив.

proteinski namirnici 1

8 протеински намирници за зголемување на мускулната маса

За да може мускулната маса правилно да се гради, покрај редовниот тренинг, потребна е и правилна исхрана богата со протеински намирници. Доколку сакате да ја одржите мускулната маса или да ја зголемите, потребно е да јадете најмалку 1-2 грама, па дури и 3 грама протеини по килограм идеална телесна тежина за вашата висина.

Rhodiola – „златен корен“ како природна помош при стрес

Денес, стресот е една од најприсутните причини за лошо здравје. Хроничниот стрес енергетски го исцрпува организмот, предизвикува низа промени. Листата е долга – во хормоналната рамнотежа, ја намалува физичката сила и менталната способност, доведува до емоционална нестабилност, депресија, несоница, растревоженост, слаб имунитет, срцева аритмија, сексуална дисфункција, предвремено стареење, како и до експлозија на хронични болести, инфекции и карцином. А ако барате природен начин да се спротиставите на стресот, вие сте на вистинското место. Во оваа прилика ве запознаваме со Rhodiola, кој е позната како златен корен кој помага против стрес.

Д-р Нела советува: CoQ10 е чувар на срцето и младоста

Д-р Нела советува: CoQ10 е чувар на срцето и младоста

Коензимот Q10 (CoQ10) е есенцијален елемент значаен за секојдневните функции на организмот, а е потребен за секоја клетка во телото. Најмногу е познат како антиоксиданс кој ги штити клетките од стареење, а често влегува и во состав на различни козметички средства. Но, CoQ10 се користи во медицината неколку декади, особено при третман на срцеви проблеми.

Детоксикација на црниот дроб

Детоксикација на црниот дроб со 4 намирници

Покрај мозокот, црниот дроб е орган кој има најмногу работа во човечкиот организам. Според многу научни истражувања, црниот дроб има околу 500 функции. Од филтрирање на отровните материи во крвта, па сѐ до намалување на нивото на хормоните кои предизвикуваат стрес и покачен холестерол. Затоа, редовната детоксикација на црниот дроб е од големо значење за целиот организам.