слабеење совети

10 здрави и лесни совети за слабеење

Како што се приближува летото, сите сакаме да постигне топ форма и идеален изглед на нашето тело. Многумина од нас остануваат неактивни премногу долго во текот на зимата и во тој период може да добијат неколку килограми повеќе. Но, намалувањето на телесната тежина станува вистински предизвик, затоа што доколку сте на некоја ригорозна диета, може да бидете гладни, нервозни и напнати.

слабеење совети

Доколку сакате на здрав начин да го постигнете идеалниот изглед на вашето тело, применете ги следните 10 лесни совети за слабеење.

  1. Започнете го главниот оброк со домашно припремена супа или каша, како на пример доматна супа или зрнеста каша и/или салата со само 1-2 лажици полесен прелив.
  2. Доколку помеѓу оброците чувствувате глад, изедете едно јаболко, цитрон или портокал. Овие овошја се богати со растителни влакна и создаваат чувство на исполнетост. Истражувањата покажуваат дека ќе јадете 15% помалку храна.
  3. Елиминирајте ги сите вештачки засладувачи при припрема на храна или пијалаци, бидејќи тие ја зголемуваат желбата за слатко, поткопувајќи ја вашата посакувана цел да внесувате помалку калории. Дозволете си да имате мали награди секојдневно, направени со вистински шеќер.
  4. Јадете околу 10 јаткасти плодови помеѓу оброците или пред јадење. Плодовите кои содржат здрави масти и протеини ќе ве држат сити за да го одбегнете гладот, но не консумирајте повеќе од 10 поради високата содржина на калории и масти.
  5. Зачинете ја храната со лут сос, лук или свежи зачини, но избегнувајте сол. Интензивните вкусови испраќаат порака до мозокот дека сте целосно исполнети во пократко време во споредба со храната припремена без зачини.
  6. Во исхраната секојдневно вклучете здрави масти, како што се растителни масла и јаткасти плодови. За разлика од нив, заситените масти кои ги содржат месото и млечните производи ве прават помалку сити.
  7. Консумирајте храна која е богата со растителни влакна, а има малку калории. Одличен оброк со такви особини е зеленчукот, а може да го комбинирате со 60-100 грама немасни протеини кои ги содржи пилешкото, рибата и зрнеста храна.
  8. Редовно консумирајте протеини, кои повеќе ќе ве заситат и ќе го намалат гладот, во споредба со храната богата со масти. Протеините ги задржуваат шеќерите во вашата крв на нормално ниво и го спречуваат губењето на мускулите.
  9. Доколку ви се јадат грицки, изберете пуканки направени со малку масло или направете си печен чипс од моркови или компири.
  10. И на крај, можете да набавите ленено семе кое нема потреба ни да се готви, само посипете 1 лажица врз салатите, тестенините или житариците. Лененото семе ја впива водата и ве држи сити.

Губењето и одржувањето на здрава телесна тежина е секогаш дневен предизвик. Но, запомнете ги овие 10 совети за слабеење. Правењето на здрав избор секогаш треба да биде дел од вашата дневна рутина како останатите рутини кои што ги правите во текот на денот.

Совет плус: Вклучете еден од вкусните SLC Meal Replacement шејкови во менито

Без разлика на ставот кој го имате за вашиот прв оброк, вие со негова помош можете да го подобрите здравјето и позитивно да влијаете врз обемот на вашeто тело. Проблемот настанува кога луѓето одбираат „бомби“ со калории, односно намирници исполнети со многу шеќер и масти кои го имаат спротивниот ефект. А со тој избор, освен што може да ги покачите килограмите ќе се чувствувате гладни за скоро време. Ако гладот најчесто ви се јавува помеѓу ручекот и вечерата, или доцна навечер, тогаш треба да посветите повеќе внимание на појадокот. За појадок може да направите оброк со SLC Meal Replacement, кој е достапен со три вкусови: чоколадованила и јагода. Консумацијата на овој оброк овозможува, избалансиран внес на хранливи материи (протеини, јагенихидрати, витамини и минерали), поддршка на имуниот систем, намален внес на храна (намалена желба за брза храна), намалување на апетитот, постигнување на нормалната телесна тежина, здрав дигестивен систем и повеќе енергија. Може да го користите и за подготовка на смуди и нискокалорични десерти, а за појадок ви предлагаме да направите:

SLC Meal Replacement може да ги порачате преку онлајн продавницата на Slim Line Club или на телефонските броеви 078215929, 02 270 0028. Многу корисни информации можете да најдете и од видеото на линкот.

Сподели: